Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуменна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Губицький В. Й. 
Електрошкірний опір точок акупунктури корелює з деякими параметрами нейроендокринно-імунного комплексу [Електронний ресурс] / В. Й. Губицький, О. П. Гуменна, Л. Г. Бариляк, В. В. Болюк, І. Л. Попович, Р. В. Малючкова // Медична гідрологія та реабілітація. - 2013. - Т. 11, № 2. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MedGid_2013_11_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 732.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гуменна О. В. 
Інформаційне забезпечення ринку фінансових послуг [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Экономика Крыма. - 2013. - № 2. - С. 106-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гуменна О. В. 
Кансей інжиніринг в системі маркетингу інноваційних продуктів [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_53
Розглянуто теорію кансей інжинірингу як елементу емоційного маркетингу, а також описано історію виникнення цієї теорії. Описано існуючі на сьогодні моделі комплексу маркетингу, які базуються на концепції орієнтації на споживача та його максимальне задоволення (моделі 4А, 4С, 4Е, SIVA). Досліджено існуючі підходи до аналізу емоційного впливу на поведінку споживача, яка зумовлюються впливом багатьох чинників. Наголошено важливу роль емоційного дизайну в контексті маркетингу інноваційних продуктів, з прикладами із закордонної та вітчизняної практики. Також досліджується можливість застосування кансей інжинірингу в різних сферах економічної діяльності, при цьому визначені "кансей-слова", які споживачі пов'язують з тими характеристиками продукту, що зможуть надати йому емоційної привабливості. Запропоновані в результаті дослідження заходи дозволять досягнути подвійної мети маркетингової діяльності компанії: створення високої цінності для споживача та із задоволенням одержання від цього прибутку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гуменна О. В. 
Інформаційне середовище як засіб проектування розвитку навчального закладу [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. В. Кононова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гуменна О. В. 
Розробка стратегії регіонального інноваційного розвитку в Україні: реформування освітньої сфери Одеського регіону [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, М. А. Коротка // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2012. - Т. 133. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2012_133_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гуменна О. В. 
Маркетингове забезпечення розвитку фінансових ринків [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 55.476 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гуменна О. В. 
Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_2
Викладено результати досліджень щодо ролі та значення процесу формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі. Обгрунтовано інструменти створення споживчої цінності інновацій, необхідні для розробки стратегії просування її до кінцевого споживача.
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гуменна О. А. 
Особливості фізіологічних характеристик учнів різних умов навчання [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна, Р. М. Ситник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 3. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_3_14
Досліджено фізіологічні характеристики організму дітей молодшого шкільного віку, які навчаються в інноваційному навчально-виховному закладі й у загальноосвітній школі. Розглянуто впровадження системи оптимізації навчально-виховного процесу в інноваційному закладі, доказано її ефективність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.639 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Гуменна О. 
Контрастивна лексикологія для перекладачів (русистів та україністів) [Електронний ресурс] / О. Гуменна // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2012. - Вип. 56(2). - С. 271-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2012_56(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.878 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гуменна О. В. 
Логістичне забезпечення інноваційних процесів в АПК [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2015. - Т. 172. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2015_172_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гуменна О. І. 
Доступний бібліотечний простір для користувачів з обмеженими можливостями [Електронний ресурс] / О. І. Гуменна, І. В. Муляр, Л. О. Ряба // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2016_54_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Харламова Г. О. 
Креативність врятує: уроки для україни [Електронний ресурс] / Г. О. Харламова, О. В. Гуменна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.414 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Руденок А. І. 
Ігрова діяльність як складова сучасних методик розвитку дитини [Електронний ресурс] / А. І. Руденок, О. В. Гуменна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гуменна О. В. 
Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, К. О. Гончарова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гуменна О. В. 
Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2016_1_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гуменна О. В. 
Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гуменна О. В. 
Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Н. Д. Чала // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2019_4_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Гуменна О. В. 
Баланс кар’єри та особистого життя (на прикладі працівників закладів вищої освіти) [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, А. А. Гуменна, О. К. Воропай // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2020. - Т. 5, вип. 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2020_5_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гуменна О. А. 
Реалізація програм подвійних / спільних ступенів у європейському просторі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Гуменна О. А. 
Розроблення програм подвійних/спільних ступенів: інституційний рівень [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.363 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського