Пошуковий запит: (<.>A=Гуменна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Губицький В. Й. Електрошкірний опір точок акупунктури корелює з деякими параметрами нейроендокринно-імунного комплексу [Електронний ресурс] / В. Й. Губицький, О. П. Гуменна, Л. Г. Бариляк, В. В. Болюк, І. Л. Попович, Р. В. Малючкова // Медична гідрологія та реабілітація. - 2013. - Т. 11, № 2. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MedGid_2013_11_2_3
|
2. |
Гуменна О. В. Інформаційне забезпечення ринку фінансових послуг [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Экономика Крыма. - 2013. - № 2. - С. 106-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_2_23
|
3. |
Гуменна О. В. Кансей інжиніринг в системі маркетингу інноваційних продуктів [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_53 Розглянуто теорію кансей інжинірингу як елементу емоційного маркетингу, а також описано історію виникнення цієї теорії. Описано існуючі на сьогодні моделі комплексу маркетингу, які базуються на концепції орієнтації на споживача та його максимальне задоволення (моделі 4А, 4С, 4Е, SIVA). Досліджено існуючі підходи до аналізу емоційного впливу на поведінку споживача, яка зумовлюються впливом багатьох чинників. Наголошено важливу роль емоційного дизайну в контексті маркетингу інноваційних продуктів, з прикладами із закордонної та вітчизняної практики. Також досліджується можливість застосування кансей інжинірингу в різних сферах економічної діяльності, при цьому визначені "кансей-слова", які споживачі пов'язують з тими характеристиками продукту, що зможуть надати йому емоційної привабливості. Запропоновані в результаті дослідження заходи дозволять досягнути подвійної мети маркетингової діяльності компанії: створення високої цінності для споживача та із задоволенням одержання від цього прибутку.
|
4. |
Гуменна О. В. Інформаційне середовище як засіб проектування розвитку навчального закладу [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. В. Кононова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_3_9
|
5. |
Гуменна О. В. Розробка стратегії регіонального інноваційного розвитку в Україні: реформування освітньої сфери Одеського регіону [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, М. А. Коротка // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2012. - Т. 133. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2012_133_10
|
6. |
Гуменна О. В. Маркетингове забезпечення розвитку фінансових ринків [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_8_5
|
7. |
Гуменна О. В. Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_2 Викладено результати досліджень щодо ролі та значення процесу формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі. Обгрунтовано інструменти створення споживчої цінності інновацій, необхідні для розробки стратегії просування її до кінцевого споживача.
|
8. |
Гуменна О. А. Особливості фізіологічних характеристик учнів різних умов навчання [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна, Р. М. Ситник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 3. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_3_14 Досліджено фізіологічні характеристики організму дітей молодшого шкільного віку, які навчаються в інноваційному навчально-виховному закладі й у загальноосвітній школі. Розглянуто впровадження системи оптимізації навчально-виховного процесу в інноваційному закладі, доказано її ефективність.
|
9. |
Гуменна О. Контрастивна лексикологія для перекладачів (русистів та україністів) [Електронний ресурс] / О. Гуменна // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2012. - Вип. 56(2). - С. 271-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2012_56(2)__36
|
10. |
Гуменна О. В. Логістичне забезпечення інноваційних процесів в АПК [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2015. - Т. 172. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2015_172_6
|
11. |
Гуменна О. І. Доступний бібліотечний простір для користувачів з обмеженими можливостями [Електронний ресурс] / О. І. Гуменна, І. В. Муляр, Л. О. Ряба // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2016_54_30
|
12. |
Харламова Г. О. Креативність врятує: уроки для україни [Електронний ресурс] / Г. О. Харламова, О. В. Гуменна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2018_1_13
|
13. |
Руденок А. І. Ігрова діяльність як складова сучасних методик розвитку дитини [Електронний ресурс] / А. І. Руденок, О. В. Гуменна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__18
|
14. |
Гуменна О. В. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, К. О. Гончарова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_9
|
15. |
Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2016. - Т. 1, вип. 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2016_1_1_9
|
16. |
Гуменна О. В. Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7
|
17. |
Гуменна О. В. Створення креативних хабів при університетах: світовий досвід та чинники успіху [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, Н. Д. Чала // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2019_4_1_7
|
18. |
Гуменна О. В. Баланс кар’єри та особистого життя (на прикладі працівників закладів вищої освіти) [Електронний ресурс] / О. В. Гуменна, А. А. Гуменна, О. К. Воропай // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2020. - Т. 5, вип. 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2020_5_1_9
|
19. |
Гуменна О. А. Реалізація програм подвійних / спільних ступенів у європейському просторі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(1)__20
|
20. |
Гуменна О. А. Розроблення програм подвійних/спільних ступенів: інституційний рівень [Електронний ресурс] / О. А. Гуменна // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__29
|
| |